vi försvann men är tillbaka på nytt

publicerat i Elin;
Vi försvann igen ett litet tag det blev mycket för oss båda men nu är vi tillbaka igen dock utan hästar denna gång och utan killar tack och lov känslan att både jag och Erica är singlar just nu är faktist det bästa som finns vi har så mycket bättre konakt när vi båda är singlar lite roligt ändå haha :)  På den senaste tiden har varit både upp och ner jag och Philip blev tillsammans igen men gjorde slut efter en månad så får det faktist vara orkar inte bli mer sårad av den där person, även fast det inte har gått många dagar så känner jag mig som en ny människa helt ärligt klarar mig bäst med bara Erica :D  det som händer just nu är nog faktist att jag absolut ingenting om dagarna jag är vaken på nätterna och sover hela dagarna rätt skönt det med så slipper man prata med folk under dagarna så mycket drama just nu så rätt skönt att ha som det är, Jag är vaken med erica på nätterna medans hon jobbar, men nu ska jag faktist kolla på en film har inte bestämt än vilken jag ska se men någon film blir det iaf :) så vi hörs mer senare eller imorgon 
 

Kommentera inlägget här :